آیه

و اذاسَئَلَکَ عِبادی عَنّی فَاِنّی قَریب اُجیبُ دَعوَةَ الدّاعِ اِذا دَعان فَلیستَجیبُوالی وَ لیؤمِنُوا بی لَعَلَّهُم یرشُدُون

بسم الله الرحمن الرحیم

رسولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله : مَن أعطاهُ اللّه ُ حِفظَ کتابِهِ فَظَنَّ أنَّ أحَدا اُعطیَ أفضَلَ مِمّا اُعطیَ فقد غَمَطَ أفضَلَ النِّعمَةِ .

  پیامبر خدا صلی الله علیه و آله : هر کس که خدا نعمت حفظ کتاب خود را به او عطا کند و آن کس گمان کند که به دیگران نعمتی بزرگتر از این نعمت او داده شده است، بی گمان نسبت به بزرگترین نعمت تحقیر و ناسپاسی روا داشته است.
کنز العمّال : 2317.

پایگاه اینترنتی المنیر به آدرس زیر جهت پخش قرآن کریم به تفکیک صفحات ایجاد گردید برای استفاده از جزءهای بیشتر که در وبلاگ آورده نشده است به این پایگاه رجوع نمایید. 

با تشکر از همراهی شما قرآن پژوهان گرامی

http://almonir.ir/


نکته مهم: جهت حفظ بهتر با توجه توصیه اساتید حفظ، تجوید صوت استاد پرهیزگار و استاد منشاوی را با هم مقایسه کنید.      

این پست بتدریج تکمیل می شود. ان شاءالله

استفاده تجاری از این صوت های تفکیک به صفحه مورد رضایت نمی باشد.


دانلود جزء اول قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 25.5 مگابایت


دانلود جزء دوم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 27.5 مگابایت


دانلود جزء سوم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 11.4 مگابایت


دانلود جزء چهارم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 10.9 مگابایت

دانلود جزء پنجم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 11 مگابایت

پ.ن: جزء پنجم در تاریخ 13 تیر 94 اصلاح شد.


بروز رسانی 4 تیر 94


دانلود جزء ششم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 11.5 مگابایت

پ.ن : فایل جدید و کامل جزء ششم مجددا در تاریخ 13 تیر 94 در بیان بارگذاری شد.


دانلود جزء هفتم قرآن کریم به تفکیک صفحه

دریافت
حجم: 11.4 مگابایت


بروز رسانی 7 تیر 94

دانلود جزء سی ام قرآن کریم به تفکیک صفحه
(گردآوری صوت های سایت تبیان)
دریافت
حجم: 5.71 مگابایت


پ.ن : بروزرسانی در نیمه شعبان 1394 : کاربر بزرگواری برای ما در اینجا لینک خرید سی دی ترتیل به تفکیک صفحه استاد پرهیزگار رو فرستادند که قبلا بنده ندیده بودم.البته گفتند هنوز خودشون امتحانش نکردند

قابل توجه اینکه لینک دانلود سایت تبیان در تفکیک صفحات کامل نیست.

با این وجود تفکیک صفحات این بلاگ ان شاءالله ادامه خواهد داشت.

التماس دعا


بروزرسانی در تاریخ 28 مرداد 94 : کاربر بزرگواری برای ما از  اینجا تفکیک به صفحه و تفکیک به آیه سوره مبارکه مائده رو فرستادند که میتونید دریافت کنید.

بروزرسانی فروردین 95 : برای دانلود قرآن کریم به تفکیک آیه با صوت استاد پرهیزگار به اینجا مراجعه فرمایید.

نظرات (۷۴)

سلام علیکم

خسته نباشید 

میخواستم بگم صوت استاد پرهیزگار یک بار تکرار دارید 

میخوام بگردم بگیرم چون من یازده سالمه و جز سی رو دارم تموم میکنم 

پاسخ:
سلام
میتونید از نرم افزار اندرویدی قلم هوشمند قرآنی استفاده کنید
هر تعدادی که روی پخش آیات بزنید براتون تکرار میکنه از یک بار تا 20 بار
ان شاءالله موفق باشید.

باسلام انشاء الله خدا وامام زمان اجرتون رو به که باعث می شوید که مردم با قران وقاری های ان اشنا شود 🌟🌟🌟🌟🌟

پاسخ:
سلام علیکم

سلام خیلی ممنون .

دستتون دارد نکنه.من خیلی سخته بود در اون یکی فایل های صوتی کامل که باید هر ساعت می نشستم صفحه پیدا می کردم..

ممنون .

تشکر بی نهایت.

پاسخ:
سلام علیکم

دست همعه ی بنیانگذار های این سایت درد نکنه خیلی بدردم خورد     ممنون

جزء1سوره ی حمد نداره لطفا بگذارید

چرا جزء۸ نداره...

 

سلام
عالی بود
متشکرم از زحمات شما
انشاءالله خداوند خیرتان دهد
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از دعای خیرتون.
خدا خیرتون بده ،خیلی ممنون اجرتون باحضرت زهرا(س)
خیلی عالی ان شالله شب اول قبر و روز قیامت زیر سایه قرآن و اهل باشید و همچنین عمری با برکت داشته باشید...
پاسخ:
متشکرم از دعای خیرتان
باسلام تشکر اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام علیکم
التماس دعا
ممنون از زحمتی که کشیدین واقعا استفاده کردم.
با سلام و خسته نباشید
ضمن تشکر از زحمات شما، جهت دانلود قرآن کریم با صدای استاد پرهیزگار به تفکیک صفحه می توانید به سایت موسسه تبیان (بخش گنجینه صوتی) مراجعه کنید. همچنین در این سایت امکان دانلود فایل صوتی قرآن کریم به زبان فارسی و غیره نیز وجود دارد.
پیشنهاد میکنم از اطلاعات ارزشمند این سایت نیز بهره مند شوید.
https://www.tebyan.net/
موفق باشید.
پاسخ:
با سلام و تشکر از نظرتون
بنده قبل از اقدام به تفکیک صفحه به این سایت مراجعه نمودم اما نیاز بنده را در تفکیک صفحه برآورده نساخت و ناقص بود برای همین جزهای مورد نیاز را تا حد توان تفکیک نمودم
جدیدا بررسی نکردم.
سلام من تلاوت صفحه به صفحه میخوام که ابتدای هر صفحه بسم الله و پایان ان صدق الله داشته باشد 
 همچین چیزی هست؟
خیلی گشتم ولی چیزی پیدا نکردم.
برای پخش داخل یک بیمارستان میخوام
ممنون میشم کمکم کنید.
پاسخ:
سلام علیکم
متاسفانه اطلاعی ندارم
تلاوت صفحه به صفحه قاریان دیگه در اینترنت وجود داره شاید اون ها همچین سبکی داشته باشند اما تلاوت استاد پرهیزگار صفحه به صفحه چون خودم لازم داشتم و در اینترنت پیدا نکرده بودم چند جزءی رو خودم برش دادم بنابراین همراه با بسم الله و صدق الله نیست. این کار به لحاظ فنی زمان بر هست و برای بنده فعلا مقدور نیست.
التماس دعا
متشکرم.....دعا کنین منم بتونم حفظ کنم
پاسخ:
سلام
محتاج دعاتون هستم
سلام کارتون خیلی قشنگه ان شاالله عاقبت بخیربشید
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
به نام خدا
واقعن دست شما درد نکنه من برای اینکه قرآن کریم صفحه به صفحه حفظ میکنم و به صوت استاد پرهیزکار احتیاج دارم خیلی برام مفید بود ایشا الله خدا اجرتون بده
سلام خدا قوت اگه لطف کنید کامل کنید عالی میشه برای همین ماه رمضان ان شاءالله ممنووون
پاسخ:
سلام علیکم
لطفا به http://ayehart.blog.ir/1394/11/07/parhizgar رجوع کنید. کامل شده هستش.
سلام خیلی ممنون عالی بود یاحق
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
سلام کار خیلی خوب و حسنه ای کرده ای اجرت با امام حسین علیه السّلام
فقط لطفا بقیه جزء ها رو هم بذارین
تشکر
پاسخ:
سلام علیکم
لطفا به پست های صفحه اول وبلاگ رجوع کنید
قبلا گذاشته شده. به تفکیک آیه و همچین سایت المنیر که برای تفکیک صفحه راه اندازی شده.
باتشکر از لطف و نظرتون
سلام.من خیلی دنبال قران صفحه به صفحه گشتم.خیلللللللللللللی ممنون.خدا اجرتون بده.دعاتون می کنیم
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی محتاج دعاتون هستیم.
تشکر
عالیه .خیلی ممنون از زحمات شما .دعا کنید بتونم حفظ کنم اجرتون با امام زمان(عج) .😘😘
با سلام . فقط می خواستم بگم  اجرتان با خدا ..... بسیار ممنونم.
با سلام
من قبلا چند جزء تفکیک به صفحه سه بار تکرار رو براتون ارسال کردم
و با فایلهای صوتی زیاد کار میکنم....بسیار علاقه مندم که در این کار خیر نقشی داشته باشم
در صورت تمایل میتونید به ایمیلم پیام بدید و نحوه همکاری منو بفرمایید
پاسخ:
سلام علیکم
بله نظرات شما رو دیدیم
و منتشر شده
اگر به نظرات قبلی مراجعه کنید مشاهده میکنید که نظرتون تایید شده و دوستان میتونند استفاده کنند.

البته دوستان گویا تفکیک به آیه 3 بار تکرار درخواست داده بودند.

مدتی هست در تفکیک به صفحه فعالیت نکردیم ان شاءالله که مجددا توفیقش بشه آخرین پستی که در وبلاگ ارسال شده تفکیک به آیه هست.

به نام خدا
خیلی ممنون اجر شما با خداوند تدارک و تعالی
لطفا زحمت بقیه جاها را بکشید.ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
بقیه جاها در اینجا هست 

http://ayehart.blog.ir/1394/11/07/parhizgar

منتها به تفکیک آیه قرار داده شده است.

تفکیک صفحه ان شاءالله توفیق داشته باشیم.
التماس دعا
سلام
واقعا استفاده میکنیم
اجرتون باخودخدا.ایشالا هرچی میخایید بهتون بده.
ممنون خیلی زیاد....
همیشه دعا گوی شما هستم...

پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید.
درود خدا بر شما ، خوش بحالتون ، چون قران که حفظ میکنم شما هم در ثوابش شریک هستید
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
ان شاءالله توفیق حفظ کل پیدا کنید.
بسیار عالی متشکرم از زحمات شما
فقط اگر در دسترس دارید یه صوت با سرعت بالاتر توی سایت بزارید برای مرور صفحات فکر کنم خوب باشه .
ممنونم
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
خیر با سرعت بالاتر ندارم.
باسلام 
لطفا دانلود کامل قرآن با صدای استاد برهیزکار به تفکیک آیه را در سایت قرار دهید.
باتشکر
پاسخ:
با سلام
بزودی ان شاءالله در بهمن ماه
در ایام امتحانات بسر میبریم.
با تشکر خدا خیرتان بهده.
خواهش میکنم زودتر تکمیل کنید 
خدا خیرتان بدهد
سلام 

خواهشمند است تفکیک صفخات صوت پرهیزگار را تکمیل کنید

خدا خیرتون بده
  • سید احمد تهامی
  • ممنون از لطف شما . انشاالله عاقبت بخیر شوید
    با سلام واقعا خداوند اجر بده خیلی کار بزرگ وارزنده انجام می دهید انشاا... ادامه یابد .متشکرم موسوی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    التماس دعا
    سلام
    تشکر از شما
    لطفا میشه زودتر جزهارو برای دانلود بذارید
    ممنون

    پاسخ:
    سلام علیکم
    مقداری مشغله درسی دارم
    دعا بفرمایید
    ان شاءالله
    خدا بهتون خیر بده اجرتون با اقاامام زمان 
    پاسخ:
    ممنون از دعای خیرتون
    با سلام
    لینک دانلود سه بار تکرار سوره مبارکه بقره به تفکیک صفحه

    ضمنا دوست عزیزی که تقاضای سه بار تکرار جزء سی را داشتند میتونند از لینک زیر به تفکیک سوره را دانلود کنند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    با تشکر از لطف شما

    البته جزء سی به تفکیک صفحه آپلود شده ایشون تفکیک آیه میخواستند به نظرم.
    سلام، لطفا سه بار تکرار جزء سی رو بذارید ، ممنون و یا اگه به ایمیلم ارسال بفرمایید بسیار ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سه بار تکرار هر آیه کار فنی طولانی مدت لازم دارد(اگر صوت خام باشد و نرم افزار نباشد) که از عهده بنده فعلا خارج است.
    انتهای لینک های پست به آدرس های ارجاع شده بروید شاید سایر افراد گذاشته باشند در غیر این صورت توصیه میکنم از نرم افزار های حفظ مثل "معجزه حفظ" برای رایانه یا سایر نرم افزارهای موبایلی استفاده کنید.
    سلام واقعا نمی دونم چجوری تشکر کنم اجرتون                        خدابده ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید
    التماس دعا
    با سلام و خدا قوت
    متاسفم که ارسال لینک فایلها با تاخیر انجام شد
    در ادرس وبلاگ زیر میتونید سه بار تکرار سوره مبارکه مائده رو به تفکیک صفحه مشاهده و دانلود بفرمایید
    http://babaygharib.blogfa.com/
    هم امکان دانلود تمام فایل های صوتی در یک فایل زیب هست و هم امکان دانلود تک تک صفحات
    طی روزهای اینده ان شاءالله لینک سوره های مبارکه بقره- ال عمران- نساء قرار داده میشه
    فقط ذکر یک نکته لازمه که تهیه کنندگان این فایل راضی به استفاده تجاری از فایلهای تفکیک به صفحه نیستند
    تعجیل در فرج بابای غریب صلوات
    پاسخ:
    سلام علیکم
    با تشکر از همراهی شما
    درباره نکته ذکر شده : ما هم مثل شما منتشر کننده ایم و برای کاری که زحمت کشیده شده و به نیت رضای خدا بوده دوست نداریم کسی به قصد تجاری سوءاستفاده کنه و اگر دقت کنید تو پست این مسئله عنوان شده.
    اما اگر کسی به نیت تجاری استفاده کنه ما تشخیص نمیتونیم بدیم.
    فقط همین آیه کفایت میکنه... الم یعلم بأن الله یری....

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام تفکیک صفحه استادپرهیزگار اگه لازم دارید میتونم کمکتون کنم 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اگر تفکیک صفحات رو دارید در نظرات به صورت عمومی آدرس دانلود بگذارید تا مورد استفاده علاقه مندان قرار بگیرد
    در پست اصلی نیز ان شاءالله منتشر می شود.
    اجرکم عندالله
    باسلام تفکیک صفحه استادپرهیزگار اگه لازم دارید میتونم کمکتون کنم
  • خانم فاطمه
  • سلام علیکم.

    میبخشید جز 8 به بعد رو نمیذارین؟

    پاسخ:
    ُسلام علیکم
    فعلا معلوم نیست.
    ان شاءالله
    سلام میخواستم تشکر کنم. اینکه همه صفحات در یک فایل دانلود میشه عالیه.ممنونم, انشاءالله موفق  باشید.:-D
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید
    التماس دعای فرج
    سلام با تشکر از شما انشالله جزء 7 به بعد هم به زودی گذاشته شود باقرآن محشور شوید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بشرط حیات و توفیق ان شاءالله
  • خانم فاطمه
  • سلام علیکم.

    جز5 صفحه 93 فراموشتون شده.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    لینک جدای این صفحه برای شما و کسانی که قبلا دانلود کردند


    لینک اصلی کامل هم اصلاح شد.
    تشکر از اطلاعتون.
  • خانم فاطمه
  • اگه اشکالی نداره این صوتا رو بدم استادم تا مورد استفاده سایر قرآن آموزام باشه.

    پاسخ:
    خیر اشکالی نداره
    ولی خرید و فروش نشه.
  • خانم فاطمه
  • آخه اولین تلاوت فقط سوره یوسف بوده.یه سرچ  درمورد آقای پرهیزگار تو گوگل بکنید متوجه حرف من میشید.

    ببخشید که به بحث تبدیل شد،ولی باید اطلاع رسانی دقیق باشه.

    شخصا صوت آقای منشاوی رو گوش کردم،نظر استادم درست بوده،حفظ با این صوت چندان جالب نیس.

    پاسخ:
    من بحثی ندارم اگر توجه کنید متن وبلاگ رو در این زمینه اصلاح کردم
    اما باز توصیه استادم رو نوشتم.ایشون هم نگفتن صوت استاد پرهیزگارو کنار بذارید...بلکه گفتن برای وقف ها دقت بیشتری داشته باشید با مقایسه کردن.

  • خانم فاطمه
  • آقای پرهیزگار متولد 43 هستن و اولین تلاوتشون  بطور رسمی تو سال 56 بو ده.خیلی سن ندارن که تلاوتاشون رو به قبل وبعد انقلاب تقسیم کنیم!!
    پاسخ:
    انقلاب سال 57 بوده دیگه
    شاید منظورشون همون اولین تلاوتشون بوده من دقیق نمیدونم
    به هر حال سعی کردم به دوستان برسونم که دو تا تلاوت رو با هم مقایسه کنن ضرر نداره در کل.
  • خانم فاطمه
  • سلام علیکم.

    من  امروز از استادم پرسیدم همین مطلبو ایشون گفتن نه چنین چیزی نیس.حاج آقا شهیدی که استاد  وقف و ابتدا هستن تو کلاسای تثبیت  به استاد  ما و بقیه شاگرداشون گفته بودن که وقف آقای پرهیزگار مشکلی نداره. چون آقای پرهیزگار با معنی میخونن پس وقفاشون درسته ولی آقای منشاوی نه ،هر جا علامت وقف باشه وقف میکنه.صوت تو کلاس شنیده شده و چند ایراد  کوچیک وجود   داشته.وبقیه ی قاریا  ایرادای بیشتری داشتن.از روز اولم استاد ما توصیه کردن صوت آقای پرهیزگارو گوش کنیم.و برای تجوید صوت آقای منشاوی رو استفاده کنیم.(البته اگه خواستیم.ضرورتی نداشته.)که البته استادپرهیزگار تو هردو مورد عالی هستن.

    راستی جز 6 از صفحه 102 تا104 نیس.چرا؟

    بابت جز 30 هم تشکر.ایشااله توفیقاتتون روزافزون باشه.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    جزء 6 رو بررسی میکنم
    ان شاءالله
    -----------
    پ.ن :
    جزء 6 رو بررسی کردم بله حق با شماست قبلا تفکیک کرده بودم و محل جدایی داشت و تو پوشه کلی از خاطرم رفت که بذارمشون.
    از اینجا دانلود کنید جدا گانه
    لینک بالا رو هم اصلاح میکنم ان شاءالله .فعلا صندوق بیان مشکل داره.
    تشکر از اطلاع رسانی تون.
  • خانم فاطمه
  • بله. هرجور مایلید .خواستم کمکی کرده باشم.
  • خانم فاطمه
  • منظورم جز 30 هستش.
  • خانم فاطمه
  • سلام.

    من صوت استاد  پرهیزگارو به تفکیک سوره دارم اگه به کارتون میاد  بگید براتون بفرستم.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از محبتی که دارید اما تفکیک سوره در دسترس هست
    مسئله تفکیک صفحات هست که در دسترس نیست.
    التماس دعا
  • خانم فاطمه
  • اینکه گفتین وقف استاد منشاوی صحیحه یعنی استاد پرهیزگار صحیح نیس وقفشون؟

    من اینو از اینجا خوندم و جایی نشنیدم،یعنی واقعا حرفتون درسته؟

    پاسخ:
    اون چیزی که من شنیدم اینه که استاد پرهیزگار صوتی که ازشون بعد از انقلاب مجدد ضبط شده مشکلی نداره
    اما این صوت هایی که پخش شده و در دسترس ما هست
    مشخص نیست که کدومشه
    و بنده کلاس میرفتم استاد فرمودن شما با استاد پرهیزگار حفظ کنید و همچنین بقیه دوستانی که بودن 
    چون لحن ایشون خیلی برای حفظ مناسبه و به ذهن می شینه
    اگر جایی وقف شما اشکال داشت بنده تذکر میدم (استادمون فرمودن) یا اینکه خودتون اون بخش رو با صوت استاد منشاوی تطبیق بدید تا درست باشه حفظتون.

    شخصا میخواستم با صوت استاد منشاوی پیش برم اما ایشون خیلی لحن یکنواخت و آرومی دارن و بنده نمیتونستم حفظ کنم با صوتشون.
    حالا اگر کسی تونست با صوت ایشون راحت حفظ کنه با ایشون پیش بره.
    خیره ان شاءالله
  • خانم فاطمه
  • بازم ممنون.

    خدا خیرتون بده.

    پاسخ:
    تشکر

  • خانم فاطمه
  • سلام.

    بازم تشکر.

    میشه لطف کنید جز 30 رو  تو همین یکی دو هفته آینده بذارید؟ اونجور که شما  روش کارتونو توضیح دادین جز 30 فک کنم کار کمتری ببره چون معمولا سوره ها تو یه صفحه تموم میشه .

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بخاطر پر کاربرد بودن این جز 
    چشم ان شاءالله زودتر میذارمش
    ولی تو روش کار فرقی نمیکنه.
    التماس دعا
    با سلام
    متاسفانه مشکلی در لینک قبلی پیش اومده در اولین فرصت لینک جدید سوره توبه به همراه مابقی سوره ها رو میفرستم خدمتتون
    ممنون میشم برای اینکه دوستان سردرگم نشن لینکی که قبلا فرستادم رو فعلا پاک بفرمایید
     از همکاری شما بی نهایت سپاسگذارم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    حذف شد
    تشکر
    سلام و خدا قوت
    من تو یه پروژه حفظ که از طریق واتس اپ فایلها و مباحث برای دوستان ارسال میشه همکاری میکنم و اماده سازی فایلهای صوتی به عهده من هست
    درحال حاضر فایلهای سه بار تکرار به تفکیک صفحه رو برای سوره های نسا مایده انعام اعراف انفال و توبه رو اماده دارم اگر مایل بودید میتونم براتون ارسال کنم تا در اختیار دوستان قرا بدید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اجرکم عندالله
    بله در نظرات قرار بدید برای دوستان منتشر میشه ان شاءالله

    سلام
    کار عالی و خدا پسندانه ای بود موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    التماس دعا
    واقعا عالیه، خدا خیرتون بده 🌹 🌹  🌹  
    ممنون میشم اگه تا آخر جز سی کامل کنید و آیه ها سه بار تکرار بشن  و بعد از هر قرائت اینکه ترجمه گویا هم داشته باشه نور علی نور میشه.
    با تشکر فراوان🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌺🌺🌺🌷🌷🌷
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    ان شاءالله تا هرجا که در توان باشه تکمیل میکنیم
    اما سه بار تکرار و ترجمه گویا فعلا در برنامه نیست( برای بنده کار مشکلیست، شاید در آینده امکان پذیر شد.)
    التماس دعا
  • خانم فاطمه
  • سلام.خسته نباشید.

    خیلی ممنون. چندوقتی هس که دنبال چنین چیزی هسم.2 صفحه از جز 4 مونده تا تموم شه.تا من جز 5 رو حفظ میکنم شما هم ایشااله جزهای بعدی رو بذارین.بازم ممنون.با آرزوی توفیق روزافزون برای شما.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءالله توفیق بشه دو جز بعدی هفته اول تیر ماه
  • احمد سرخیل
  • سلام
    با عرض خسته نباشید اگه میتونید کاملش کنید. خدا اجرتون بده

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءالله توفیق بشه دو جز بعدی هفته اول تیر ماه

    باسلام.اگه میشه کاملش کنین.خدا اجرتون بده
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دعا کنید خدا توفیقشو و برکت به وقتمون بده چشم 
    ان شاءالله بعد از خرداد ماه و پایان امتحانات.
    سلام...ایا اجازه ارسال این فایل های قرانی رو در فضای مجازی برای دوستانم دارم؟اگر میشه سریع جواب بدید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله نشر این فایل ها موجب برکته ان شاءالله
    اما لطفا منبع رو ذکر کنید و بنویسید که استفاده تجاری ازش مجاز نیست.
    انشاء الله با قرآن محشور شوید . متشکرم 
    پاسخ:
    تشکر از دعای خیرتون
    با سلام این  سایتتون عالیه  خدا اجرتون بده 28599
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نظر لطف شماست.
    دوستانی که به دنبال فایل صوتی قرائت قرآن به تفکیک صفحه هستند میتوانند از فایل های صوتی قاریان دیگر که در فضای اینترنت موجود هست استفاده کنند تا دوست عزیز این مطلب را تکمیل کنند
    پاسخ:
    بله صوت آقای منشاوی هم به تفکیک صفحه موجود هست و وقف هاش هم بنا به گفته استادم صحیحه و باید مطابق اون وقف کنیم
    منتها صوت و لحن ایشون برای حفظ روی ذهن بعضی افراد ممکنه نشینه.
    برای همین خیلی ها دنبال صوت آقای پرهیزگار هستن
    ان شاءالله توفیق بشه که کاملش کنیم هرچه زودتر.
    خواهشا فورا کامل کنید.

    باسمه تعالی

    سلام

    ممنون

    خداقوت

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    بسیار عالی بود
    سلام. اگر ممکنه جزء های دیگر را هم بگذارید. اگر در پخش صوتی هر صفحه، سه بار تکرار هم برای هر آیه انجام بشه خیلی عالی میشه. ممنون. همنشین قرآن و اولیای خدا باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جزءهای دیگه رو ندارم که بذارم باید ساخته بشه هر صفحه و فعلا وقت ندارم
    شما دعا کنید برامون توفیقشو بدن بهمون
    ان شاءالله بزودی
    سه بار تکرار برای هر آیه متاسفانه فعلا مقدور نیست(شاید در آینده روشی پیدا بشه و بتونم)
    چون شیوه ای که من برای جداسازی صوت انجام میدم خیلی حرفه ای نیست و یه برش ساده تو صوت سوره هاست اما وقت گیره برای همین فاصله میفته بین انتشارش.
    التماس دعا
    منتظریم تا کامل شود.
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله توفیقی باشه...
    سلام
    بانهایت سپاس وتشکر بخاطرجمع آوری قرآن به صورت صفحه به صفحه.نهایت استفاده رامیبرم من مدتها بوددنبال چنین چیزی میگشتم وبه لطف خدا ازسایت شما پیداکردم.همیشه شاداب وموفق باشید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    التماس دعا

    salam, man mitoonam komaketoon konam?!

    khodam hafezam, shoharam mohandese computere

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوشحال میشیم :)
    من از نرم افزار Adobe audition استفاده میکنم
    به این شیوه که هر سوره رو میذارم تو برنامه و پلی میکنم بعدش هرجا که آیه آخر صفحه متوقف شد پخش صوتو ایست میزنم و از همونجا به سمت عقب (اول آیه اول صفحه) مارک دار میکنم صوت رو 
    وقتی رسیدم اول آیه اول دیگه ادامه نمیدم و مارک شده رو کات میکنم(حتما باید کات بشه نه کپی...چون برای ادامه صفحات بعد آدم گیج میشه نمیشه راحت برش زد صوت رو)
    وقتی کاتش کردم یه فایل جدید باز میکنم تو برنامه و اونجا پیست میکنم و خروجی MP3 میگیرم ازش.
    برای هر صفحه همین روش رو تکرار میکنم

    خوش به سعادتتون که حافظید...فعلا که مشغله توفیقشو به ما نداده
    التماس دعا
    سلام. لطفاً این پست را تکمیل کنید. منتظر هستیم با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله بزودی
    کمی مشغله دارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < برگرفته شده از صدای نور